Sunday, May 18, 2014

Post by sronpengsreang

១.Customer-Centered Retailling
CCR គឺ​ជា​វិធី​សា​ស្រ្ត​លក់​រាយ​ថ្មី​មួយ​ដែល​មាន​គោល​បំណង​ដើម្បី​ជួយ​ដល់​ អ្នក​លក់​រាយ​បាន​យល់​អតិថិជន​របស់​ពួក​គេ​ល្អ​ប្រសើរ​ជាង​មុន​កំណត់​ អត្តសញ្ញាណ​ចម្រៀក​គោលដៅ​ត្រឹមត្រូវ​សម្រាប់​អាជីវកម្ម​របស់​ពួក​គេ​និង​ដោះ ​ស្រាយ​ផ្នែក​ទាំង​នេះ​កាន់​តែ​មាន​ប្រសិទ្ធិ​ភាព​។ វា​ធ្វើអោយ​ប្រសើរ​ឡើង​នូវ​ការ​ផ្តោ​ត​អារម្មណ៍​អតិថិជន​របស់​ពួក​គេ​និង​ ផ្តល់​នូវ​ការ​យល់​ឃើញ​ថ្មី​ចូល​ទៅ​ក្នុង​ឥរិយាបថ​របស់​អតិថិជន​។ សំខាន់​វ​​ា​ធ្វើ​ឱ្យ​អតិថិជន​ត្រឡប់​មក​វិញ​នៅ​ក្នុង​បេះដូង​នៃ​យុទ្ធ​សា​ ស្រ្ត​របស់​អង្គការ​នេះ​សំរាប់​សកម្មភាព​គ្រប់​សកម្មភាព​ដែល​ទាក់ទង​នឹង​ ទីផ្សារ​។ នេះ​តម្រូវ​ឱ្យ​មាន​វិមាត្រ​ថ្មី​នៅ​ក្នុង​ការ​យល់​ដឹង​របស់​អតិថិជន​។

CCR បាន​ផ្តល់​នូវ​វិមាត្រ​ថ្មី​នេះ​។ ជា​ពិសេស​វា​បាន​ផ្អ្រ​ក​លើ​សក្តា​នុ​ពល​នៃ​ទិន្នន័យ​ប្រតិបត្តិការ​កាត​ ភក្ដីភាព​ដោយ​ប្រើ​ទិន្នន័យ​នេះ​ដើម្បី​ទាញ​យក​ផ្នែក​អតិថិជន​ដោយ​ផ្អែក​លើ​ ឥរិយាបថ​ទិញ​ពិត​ប្រាកដ​ជា​ជាង​គ្រាន់​តែ​ជា​លក្ខណៈ​សង្គម​ផ្នែក​ប្រជា​សា​ ស្ដ្រ​។ វា​គឺ​ជា​គន្លឹះ​ដ៏​សំខាន់​ក្នុង​ការ​សម្រេច​បាន​នូវ​ការ​យល់ដឹង​ដ៏​ទូលំទូលាយ​នៃ​ឥរិយាបថ​និង​តម្រូវ​ការ​ទិញ​របស់​អតិថិជន​។

CCR គឺ​មាន​ច្រើន​ជាង​គ្រាន់​តែ​ជា​ឧបករណ៍​មួយ​សម្រាប់​ការ​បង្កើន​ប្រសិទ្ធិ​ ភាព​ប្រភេទ​ទោះ​ជា​យ៉ាង​ណា​: វា​គឺ​ជា​វិធី​សា​ស្រ្ត​គ្រប់​គ្រង​ទាំងមូល​។ ដើម្បី​ពង្រីក​សក្តា​នុ​ពល​របស់​ខ្លួន​យ៉ាង​ពេញលេញ​, អ្នក​លក់​រាយ​ត្រូវ​តែ​អនុវត្ត CCR លើ​កម្រិត​ទាំង​អស់​នៃ​អង្គការ​នេះ​និង​នៅ​ក្នុង​មុខងារ​ទាំង​អស់​គាំទ្រ​វា ​ឡើង​ជាមួយ​នឹង​ការ​ផ្លាស់​ប្តូ​រ​ដំណើរ​ការ​ប្រព័ន្ធ​។ ចំនួន​នៃ​ការ​លក់​រាយ​ដ៏​ធំ​មួយ​ដូច​ជា Metro រួម​ក្រុមហ៊ុន Tesco និង​ក្រុម​ហ៊ុន Carrefour មួយ​បាន​ធ្វើ​រួច​ទៅ​ហើយ​នេះ​និង​បាន​សម្រេច​បាន​ការ​ផ្លាស់​ប្តូ​រ​ដែល​ ទទួល​បាន​ជោគជ័យ​ទៅ​ជា​អង្គការ​ពិត​ជា​អតិថិជន​ផ្តោ​។

0 comments:

Post a Comment